We Pwn :D
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 Sry for yesterday guys..

Go down 
AuthorMessage
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Sry for yesterday guys..   Mon May 05, 2008 7:57 am

I was probably pretty drunk after my "party" with my friends.. LOL, the writning on the zombie mod forums.. i mean "ub huhhhhh" LOL
Hope i didn't do anything MORE stupid..
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
Daniel
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 18
Age : 23
Location : Helsingborg
Registration date : 2008-01-27

PostSubject: hghghhghg   Wed May 07, 2008 2:01 pm

party?
Back to top Go down
View user profile http://ikgaming.darkbb.com
Daniel
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 18
Age : 23
Location : Helsingborg
Registration date : 2008-01-27

PostSubject: hfghjfgh   Wed May 07, 2008 2:02 pm

drunk you drunk wtf ffs? Razz
Back to top Go down
View user profile http://ikgaming.darkbb.com
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Thu May 08, 2008 6:04 am

Uhh.. What?
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
The_Last_Ghost1
Co-Leader.
Co-Leader.
avatar

Number of posts : 246
Age : 24
Location : Denmark, Værløse (Vaerloese)Home at com? xD
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sat May 10, 2008 12:49 pm

lol, i didn't quiet get that, but yes, he was drunk xD
Back to top Go down
View user profile
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 2:41 am

Uh oh, it happend this weekend again.. i gotta stop drinking that much -.-
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
The_Last_Ghost1
Co-Leader.
Co-Leader.
avatar

Number of posts : 246
Age : 24
Location : Denmark, Værløse (Vaerloese)Home at com? xD
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 5:14 am

lol, i think it's hard to NOT drink so much, because you are with your friends, and you wanna be a part of the group Razz
You just have to be strong, my dad didn't drink at all when he was a teenager, and he still doesn't. That's what i call power xD But ofc there was a reason...
Back to top Go down
View user profile
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 5:22 am

I was playing with matt at 3 am or something. I was drinking a lot that night cause everything is so much funnier xD
But the hard thing is to stay awake lol. My eyes were closing all the time and Matt was messing around with me cause i couldn't see shit D:
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
The_Last_Ghost1
Co-Leader.
Co-Leader.
avatar

Number of posts : 246
Age : 24
Location : Denmark, Værløse (Vaerloese)Home at com? xD
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 5:55 am

What do you mean by "messing around with you?"
Back to top Go down
View user profile
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 5:57 am

lol, Yeah.. He's was putting up ragdolls in Gmod that looked like his model. So i though the ragdolls were him and shot them.
Then when i was out of ammo he came and killed me lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
The_Last_Ghost1
Co-Leader.
Co-Leader.
avatar

Number of posts : 246
Age : 24
Location : Denmark, Værløse (Vaerloese)Home at com? xD
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 6:05 am

lol, awesome job from Matt xD I think it's funny to look at you going crazy on ragdolls xD
Back to top Go down
View user profile
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sun May 11, 2008 1:26 pm

Shh you
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
The_Last_Ghost1
Co-Leader.
Co-Leader.
avatar

Number of posts : 246
Age : 24
Location : Denmark, Værløse (Vaerloese)Home at com? xD
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Mon May 12, 2008 8:25 am

lol, sry :p Just thought it sounded funny, seriusly, don't you laugh about it yourself the next day? xD
Back to top Go down
View user profile
aaandy <3
Leader.
Leader.
avatar

Number of posts : 293
Age : 28
Location : In my chair/Sweden
Registration date : 2008-01-29

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Mon May 12, 2008 8:33 am

lol yeah
Back to top Go down
View user profile http://www.thisoneudumbfuck.com
mustard
OMG FUCKIN NOOB
OMG FUCKIN NOOB


Number of posts : 1
Age : 26
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Fri May 30, 2008 3:47 pm

ok not to get in to your post but why are you never on tron?
Back to top Go down
View user profile
The_Last_Ghost1
Co-Leader.
Co-Leader.
avatar

Number of posts : 246
Age : 24
Location : Denmark, Værløse (Vaerloese)Home at com? xD
Registration date : 2008-04-06

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sat May 31, 2008 5:11 am

tron?
Back to top Go down
View user profile
-[TOM]-
2:nd Co-Leader
2:nd Co-Leader
avatar

Number of posts : 109
Age : 26
Location : Means where i am right?...Home, in my wheely chair :D
Registration date : 2008-04-10

PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   Sat May 31, 2008 10:49 am

oh do you mean me??

sorry about that guys well one problem is ive been over with mates and stuff alot at the moment seeing as im leaving school soon Very Happy so ill be on more just gimme some time... Razz
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sry for yesterday guys..   

Back to top Go down
 
Sry for yesterday guys..
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lucky / Unlucky days
» Hey Guys! My Brute: Bekir Cem
» and you guys thought civic was nice....
» I MISSED YOU GUYS SOOO MUCH !!! :DDD
» What is the buildabear workshop font you guys use called ?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Insane Killers :: General Forums :: General Forums-
Jump to: